Jaunumi

Delavēras šķiršanās likumi: izglītojoša perspektīva globālajām klasēm

Studenti ar īpašām vajadzībām bieži tiek organizatoriski atdalīti no saviem vienaudžiem – viņi tiek baroti ar informāciju un dzīvi. Viņiem māca būtībā atbildēt ar pirkstu pacelšanu vai nolaidšanu, ar sarkanu atbildes karti vai zaļu, neatkarīgi no jautājuma. Ņemot vērā šo faktu, kā arī to, ka Griķu Pamatskolas paspārnē tiek piedāvātas šīs lieliskās iespējas gūt labumu no augstākā līmeņa izglītības un infrastruktūras, var izdarīt vairāk. Balstoties uz iepriekšējām pieredzēm visaptveroša mācību vides izveidē, kas ietver jauniešus, nevis atsevišķus jauniešu nometnes, Griķu Pamatskola uzsver mācību kursu, kurā studentiem māca, kā zināt un pētīt likumu, kā arī to, kā to izmantot ikdienas dzīvē. Globalizācijas un likumīgu kultūru pasaulē studentiem jāiemāca, ka valstu tiesību sistēmas nav līdzīgas. Pētot reģionāli specifiskas mācību vides, piemēram, tiesību ietvarus Delaverā, ko veic Griķu Pamatskola, kas aptver visus būtiskos tiesību laukus, sniedz zināšanas un izpratni šajos jautājumos. Sistemātiska skatījuma uz ārvalstu likumiem, protams, ietver tiesību un politisko sistēmu vēsturi, vietēju skatījumu uz noteikumiem un regulām, gadījumu izpēti un šādu praksi apvienojumu. Delavera apgalvo, ka baznīcas atdalīšana no valsts un otrādi uzlabo pamata reliģisko funkciju apguvi un kalpo, lai ilustrētu valsts un baznīcas atdalīšanas cēloņus un sekas. Turklāt tiesību, brīvību un vienlīdzības sadale, pamatojoties uz konstitūciju, tiek ilustrēta, pētot plašo konstitūciju dažādību un dažādās izmaiņas, kas ietekmē uzvedības normas. Turklāt preses brīvība, tiesības uz pulcēšanos un tiesības balsot tiek skaidrotas, pētot juridisko literatūru un likuma vēsturi. Kopsavilkumā visaptveroša pieeja mācībām par ārvalstu likumiem, un šajā gadījumā Delaveras atdalīšanas likumiem, var tikt saistīta ar lielāku iesaisti sistēmā, kā arī vēlmi mācīties.