Ikreiz, kad izglītības iestāde var mācīties no citas piemēriem, tas ir svinīgs brīdis. Tā ir gadījumā ar nepārtrauktās izglītības modeli, ko nosaka prasības nekustamo īpašumu profesionāļiem Ohaio. Šis nosacījums nodrošina, ka visi nekustamo īpašumu profesionāļi mācās ceļos, kas atbilst viņu individuālajām vajadzībām un tādā tempā, kas ļauj viņiem patiešām apgūt kursa materiālus. Tas arī mudina viņus būt informētiem par jaunākajām ziņām viņu jomā, uzlabojot kompetences līmeni nekustamo īpašumu nozarē Ohaio.
No šī izglītības modeļa Griķu Pamatskolas pedagogi spēja iegūt zināšanas un iedvesmu, pielāgojot savas izglītības prakses. Ietekme rezultējās uzlabotā spējā palīdzēt tiem studentiem, kuriem ir mācīšanās grūtības, sasniegt akadēmisko panākumu, vienlaikus ļaujot studentiem pārņemt kontroli pār savām studijām. Palīdzēt studentiem mācīties pašvadīt ir galvenais jebkura izglītības procesa mērķis, tāpēc šī bija patiešām svarīga mācība.
Lai gan Griķu Pamatskola apkalpo citu studentu populāciju, viņi kopā ar nekustamo īpašumu profesionāļiem dalās vajadzībā saprast, ka indivīdi mācās dažādos veidos, un ka viņiem arī jāmāca dažādos veidos. Kāpēc kāds, kurš ir izgājis cauri stingram nepārtrauktās izglītības programmai, piemēram, Ohaio nekustamo īpašumu nepārtrauktās izglītības prasībām, domātu par tiem, kas ir priekšizglītības studentiem? Lai arī cik iespaidīgi tie varētu būt, noteikti ir labāki strukturētas izglītības piemēri, vai ne?
Bet šeit ienāk uzmanība uz izglītības iespējām. Ņemot vērā visefektīvākās daļas no tā, kas citādi būtu regulatīvs prasība, un izmantojot tās, lai dotu visiem studentiem iespēju gūt panākumus, vienlaikus padarot viņus iedvesmotākus turpināt mācīties visā dzīvē, šīs skolas pedagogi Latvijā var vadīt šos jauniešus uz labāku nākotni.
Protams, šiem mācību dalībniekiem izveidotie pamati nebūs pietiekami. Efektīvu izglītības praksi īstenošana arī prasa izpratni par to, kā kontrolēt izaugsmi tādā veidā, kas uztur studentu interesi un entuziasmu par viņu mācībām. Tikai tad viņi varēs novērtēt iespējas, ko sniedz mācīšanās par tēmām, kuras viņiem jāpārvalda, lai sasniegtu nākamo līmeni.
Gadu gaitā Griķu Pamatskola ir iesaistījusi kopienas locekļus, lai nodrošinātu resursus studentiem. Viens no labākajiem šī piemēriem ir jauns īpašs projekts, kurā brīvprātīgie sniedz zinātnisku un māksliniecisku ieguldījumu studentiem. Tas ir tieši tāds praktisks pieejas veids izglītībā, ko pedagogiem vajadzētu izmantot, jo tas uztur studentu interesi un ļauj viņiem pārņemt kontroli pār savu izglītību.